Friday, February 10, 2012

waiting for background programs to close error ေျဖရွင္းရန္ ။


သိၿပီးတဲ႔သူေတြက လည္း သိၿပီးသားေတာ့  ျဖစ္မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ မသိေသးတဲ႔သူေတြအတြက္ကို ရည္ရြယ္ ပါ တယ္။ ေအာက္မွာ ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။

ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ Registry  ကိုအရင္ဆံုးစဖြင္႔ပါမယ္။ Start Menu ကေန Run ပဲေခၚေခၚ ၊ Window Key နဲ႔ Run ပဲေခၚေခၚ Run ကိုေခၚၿပီး regedit လို႔ရိုက္ထည္႔ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔  Registry Editor ေလးကို ေခၚပါ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Registry Editor ကေနၿပီးေတာ႔  HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control အထိကိုသြားပါမယ္။ အဲ႔ဒီကေနၿပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ပံုမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း WaitToKillServiceTimeout ဆိုတာေလး ကိုျပင္ရပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပင္တဲ႔အခ်ိန္မွာ တစ္ခ်က္ၾကည္႔ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ 1000 လို႔ပဲျပင္ လိုက္ပါ တယ္။ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလိုေပါ႔ဗ်ာ။ 1000 ဆိုတာ 1 စကၠန္႔နဲ႔ညီပါတယ္။ 10000 ဆိုရင္ 10 စကၠန္႔ညီ ပါတယ္။ အမ်ားစုစက္ေတြမွာ 20000 ဆိုၿပီးျဖစ္ေနတက္ပါတယ္။ အဲ႔ဒါကို 2000 လို႔ျပင္ရင္လည္း ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ 1000 လို႔ပဲထားပါတယ္။ ပံုမွာၾကည္႔လိုက္ပါ။

 ဒါကေတာ႔တစ္ခ်က္ပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္က HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop ကို သြားလိုက္ပါ။အဲ႔ဒီမွာ WaitToKillAppTimeout ဆိုတာရွိပါတယ္။ ထပ္ျပင္လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ္ခုန ကေျပာထားသလိုပဲ 1000 ဆိုရင္ 1 စကၠန္႔နဲ႔ညီပါတယ္။ ႏွစ္သက္သလိုသာ ျပင္လိုက္ပါ။
ေနာက္ထပ္တစ္ခ်က္က အဲ႔ဒီေနရာကေနၿပီး HungAppTimeout ဆိုတာရွိပါတယ္။ ဆက္သြားလိုက္ပါ။ 
 ခုနကျပင္သလိုပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ 1000 ပဲျပင္လိုက္ပါတယ္။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Shutdown Time ၾကာေနတာေတြကိုပါ အဆင္ေျပသြားပါလိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ PDF ထုတ္မေပးေတာ႔ပါဘူး။ ဒီအတုိင္းေလး ပဲတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment